Σελίδα 2 από 5

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 7:15 pm
από giotaki
spyridy έγραψε:Εγώ να ρωτήσω κάτι;

ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚ;;;
Όταν το άνοιξα, ο τίτλος ήταν "Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών..." και καποιος προσέθεσε μετά και "του ΝΕΟΥ QQ 2014"...

Παρακαλώ τους Moderators να το επαναφέρουν, διότι δεν νομίζω οτι έχει νόημα να γεμίσουμε με καφενεία πολλών τύπων. Π.χ. θα ανοίξουμε και 2ο καφενείο για του QQ f/l; Θα ανοίξουμε και καφενείο για το αμέσως προηγούμενο;

Εγώ για παράδειγμα έχω το X-trail. Να φύγω απο 'δω και να πάω σε άλλο καφενείο;;;

Σας παρακαλώ πολύ, μην είστε τόσο βιαστικοί στο να κάνετε "moderate" πράγματα μέσα στο φόρουμ. Ειδικά σε μια μέρα που έχουν γίνει τόσα διχαστικά σχόλια μεταξύ κατόχων νέου και παλαιού μοντέλου, ας μη σπεύδουμε να διαχωρίζουμε τα τόπικς παντού, ακόμη και σε "επίσημα" καφενειακές συζητήσεις. Εκτός κι αν αυτός είναι ενας τρόπος να "χωρίσουμε τα τσανάκια μας εδω μέσα" σε επίπεδο ΟΛΩΝ των συζητήσεων και αυτή είναι η αρχή...

Γιάννης


Δεν πείραζει φίλε,μην σε χαλαει,η ουσία ειναι ότι η ιδέα σου πιάνει όπως και να ονομάζεται!

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 7:18 pm
από giotaki
sakisf έγραψε:
giotaki έγραψε:Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του νεου qashqai είναι τα καθίσματα του.4 ώρες ταξίδι και νιώθεις ότι οδηγούσες 15 λεπτά.Απίστευτο ;Συμφωνείτε ;


Εγώ έχω την αντίθετη άποψη. Με το κάθισμα του Energy (χωρίς πλευρική στήριξη) η 1 ώρα μου φάνηκε 3. Στο παλιό μου R19 το κάθισμα ήταν απόλαυση.


Νομίζω οτι δυστυχώς το energy φοραει αλλα καθίσματα απο αυτα του τεκνα και του ασεντα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 10:22 pm
από David1
Σωστα το energy δεν φοραει τα μπακετ καθισματα των τεκνα!

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 10:38 pm
από giotaki
Φίλε και στο ασεντα έχει μπακετ καθίσματα.Σε αυτα αναφερόμουν.Δεν ξέρω αν η συνεργασία με την ΝΑΣΑ είναι παπατζιλικι της nissan αλλά τα καθίσματα είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει τόσα χρόνια!

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 10:47 pm
από Achilleas
Ερώτηση
Τωρα με την παγωνιά και θερμοκρασίες 2 με 3 παρατηρήσατε Συμπαντική αύξηση καταναλωσης στο diesel?
Έφτασα στην πόλη 15 απο 7 για ίδιες διαδρομές

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 10:48 pm
από stelios82
Και το Energy bucket εχει, αλλα αλλου τυπου, πιο entry level, ας πουμε, σε σχεση με acenta και techna. Γι'αυτο ισως να οφειλονται οι διαφορες ανεσης που περιγραφονται.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 11:44 pm
από David1
Τωρα με το κρυο αυτο που παρατηρησα οτι η πιεση των ελαστηκων ΔΕΝ ανεβαινει τοσο ευκολα οσο το καλοκαιρι!!!
Μαλλον ειναι εμπιστη η ενδειξη τελικα!

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 30, 2014 11:57 pm
από Stisilaos
Σε συνέχεια της προηγούμενης απορίας μου..... Υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με το 2WD και το AUTO;;;; Εγώ το AUTO το χρησιμοποιούσα συνήθως σε βροχή, δρόμους με στροφές (το είχα ενεργοποιημένο από πρίν), και φυσικά σε πεπατημένους χωματόδρομους. Αν το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση τι επιβαρύνσεις θα έχω, αυξημένη κατανάλωση, περισσότερες φθορές, άλλο τι;;;; Αυτό θέλω να μάθω... Στο βιβλιαράκι γράφει ότι το LOCK είναι μέχρι τα 40χλμ/ώρα... Μάλιστα ενεργοποίησα και την ένδειξη για να μου δείχνει στην οθόνη πληροφοριών το ποσοστό εμπλοκής τους συστήματος τετρακίνησης, και είδα ανάλογα με την επιτάχυνση ενεργοποιούνται και οι πίσω τροχοί. Ίσως ένα ποσοστό περίπου 10%-20%. Σε ανηφόρα με γλίτσα που το πάτησα ίσως το ποσοστό να έφτασε και πάνω από 30%. Ποιες είναι όμως οι επιπτώσεις της συνεχούς εμπλοκής της αυτόματης τετρακίνησης;;;;

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 12:12 am
από saga66
Δημοσίευσηαπό Stisilaos την Τρί Δεκ 30, 2014 3:30 pm

Αφού ο τίτλος του θέματος παραθέτη και σε απορίες, τότε να ξεφουρνίσω μία....
Οι κάτοχοι τετρακίνητης εκδόσεως, τον διακόπτη τον έχουν στην προσθιοκίνητη θέση ή στο αυτόματο 4Χ4. Ποιες οι διαφορές αν το έχω μόνιμα στο 4Χ4;;;

Εγω που έχω το "παλιό" :49 QQ μπορώ να βοηθήσω ??? !!!!! , :wave: ,

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 12:35 am
από David1
Saga εαν γνωριζεις και βεβαια να απαντησεις!!
Θα σε παρακαλουσα να αφησουμε εξω τα υπονοουμενα και τις ειρωνιες μπας και δεν ξεκινησει παλι ενας πολεμος με ασχετα ποστ!!
Ευχαριστω και χρονια πολλα

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 1:07 am
από Stisilaos
Φυσικά και μπορείς να βοηθήσεις, εφόσον το σύστημα υπάρχει και στο προηγούμενο μοντέλο. Η απορία μου αναφέρεται ως προς την χρήση του συστήματος, και όχι ως προς το μοντέλο του οχήματος, και φυσικά αφορά και του κατόχους X-TRAIL & JUKE. Αναμένουμε τα σχόλιά σου. Καλή χρονιά σε όλους....

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 11:23 am
από stelios82
Καλημερα παιδια! Πολυ κρυο σημερα!
3 βαθμους εδειχνε το θερμομετρο! Και διπλα το σηματακι μιας χιονονιφαδας!
Φανταζομαι οτι ειναι λογω Χριστουγεννων,ε?χαχαχαχαχαχα!
Περα απο την πλακα, φανταζομαι ειναι προειδοποιηση για παγετο, και οχι κατι αλλο σωστα?

Το αυτοκινητο δεν μπορουσε να ζεσταθει με τιποτα.Και εκει περα νομιζω οτι τελικα ειναι η διαφορα πρακτικα του clima με το air condition. Φανταζομαι οτι με clima, θα ειχα πολυ γρηγοροτερα ζεστο αερα!
Καλημερες!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 11:30 am
από David1
Η νιφαδα ειναι για τον παγετο!!
Οσο για το clima ισχυει οτι μετα απο 5 λεπτα εχεις πραγματικα ζεστο αερα!

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών του ΝΕΟΥ QQ 2014...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 12:55 pm
από cosneo
saga66 έγραψε:Δημοσίευσηαπό Stisilaos την Τρί Δεκ 30, 2014 3:30 pm

Αφού ο τίτλος του θέματος παραθέτη και σε απορίες, τότε να ξεφουρνίσω μία....
Οι κάτοχοι τετρακίνητης εκδόσεως, τον διακόπτη τον έχουν στην προσθιοκίνητη θέση ή στο αυτόματο 4Χ4. Ποιες οι διαφορές αν το έχω μόνιμα στο 4Χ4;;;

Εγω που έχω το "παλιό" :49 QQ μπορώ να βοηθήσω ??? !!!!! , :wave: ,


Όχι. Γιατί το δικό σου παλιάς τεχνολογίας προηγούμενο Qashqai εχει το All Mode 4x4 ενώ το ΕΝΤΕΛΩΣ ξεχωριστό νέο Qashqai έχει το All Mode 4x4-i που τυγχάνει να έχει και το παλιάς τεχνολογίας προηγούμενο XTrail αλλά δεν έχει σημασία ... :e_ugeek:

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 1:10 pm
από spyridy
Καλημέρα και καλή χρονιά εύχομαι σε όλους!

Για αρχή να ευχαριστήσω τους moderators που επανέφεραν τον τίτλο του θέματος στον αρχικό, δείχνοντας διαλλακτικότητα και οτι εισακούγονται τα μέλη όταν προτείνουν κάτι. Θεωρώ οτι στο διχαστικό κλίμα που επικρατεί απο χθες ανάμεσα στους κατόχους των J10 & J11, δεν ήταν καλό μια ενότητα "καφενείου" να tagάρεται ως ενότητα συγκεκριμένου μοντέλου!

Κατα δεύτερον, κι επειδή βλέπω οτι συνεχίζονται κάποιες μικρές σπόντες περι "παλαιάς τεχνολογίας & νεας" μεταξύ των κατόχων των Qasquai, να παρακαλέσω να προχωρήσουμε χωρίς τέτοιες τριβές που μόνο ανώφελες είναι, ειδικά τέτοιες χρονιάρες μέρες... Φυσικά και σε ενα "καφενείο" τέτοια "πειράγματα" είναι αναμενόμενα, όπως και στα πραγματικα καφενεία υπάρχουν εντασούλες με πολιτικό ή οπαδικό περιεχόμενο. Αρκεί να καταφέρουμε να τις κρατήσουμε σε κόσμια επίπεδα, και χαβαλέ ή απλά σε μορφή ενός πειράγματος, και όχι κάτι παραπάνω.

Επίσης, αναφορικά με το 4χ4, εγώ ως πρώην κάτοχος Τ31 και νυν Τ32, κατέθεσα την άποψή μου και τον τρόπο που το χρησιμοποιώ. Σχετικά με το τι επιφέρει η χρήση του AUTO σε μόνιμη βάση, απλά θεωρώ οτι μάλλον η κατανάλωση ανεβαίνει, αφου κατα διαστήματα χρειάζεται η εμπλοκή του πίσω άξονα, που λογικά οδηγεί σε "επιβάρυνση" του μοτέρ, με συνέπεια την αυξηση της κατανάλωσης. Αυτό που ξέρω σίγουρα και με αριθμούς, είναι οτι το δικίνητο Τ32 έχει εργοστασιακή τιμή ρύπων 129 γραμμάρια ενώ στο 4κίνητο δίνει 139 γραμμάρια. Κι αυτό το γεγονός λοιπόν θεωρώ οτι δείχνει την διαφορά στον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας, λόγω της τετρακίνησης. Αν το σκεπτικό μου έχει κάποιο λάθος, θα χαρώ να με διορθώσει κάποιος συνφορουμίστας!

και πάλι καλή χρονιά να έχουμε...
Γιάννης

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 1:36 pm
από stelios82
Τι εγινε ρε Γιαννη, δεν βγηκατε σημερα Κηφισιας?xaxaxaxa

Εν τω μεταξυ, σχεδον καθημερινα συναντω κι ενα γκρι J11 QQ που προσπαθει να βγει Μεσογειων-Κατεχακη, απο την ανηφορα της Bιοιατρικης! Ειναι κανενας συμφορουμιτης?

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 1:42 pm
από spyridy
χαχα, πάλι η συζυγος σήμερα το τουτου, οπότε μάλλον απλά δεν την πέτυχες....

Εν τω μεταξύ, προσπαθώ μπας και κανονίσουμε να το κάνω κανα ταξίδι, αλλά δε μας κάθονται οι μέρες με τις δουλειές... Να δω πότε θα το ευχαριστηθώ κι εγώ σε ενα ταξιδάκι ρε γμτ... driving

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 1:47 pm
από stelios82
Ουτε κι εμεις εχουμε καταφερει να το ευχαριστηθουμε με καποιο ταξιδι, ακομα!
Τα μοναδικα "ταξιδια", που κανω ειναι Χαλανδρι-Αεροδρομιο και Χαλανδρι-Ηλιουπολη, τα σαββατοκυριακα, για να αποκοιμηθουν τα μωρα το μεσημερι!χαχαχαχα

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 5:36 pm
από giotaki
Να ρωτησω κατι;Ποιος αφαιρεί αυτά που γράφουμε; Δεν είναι σωστο.

Re: Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ των οδηγών...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 31, 2014 5:57 pm
από Stisilaos
Έχω την εντύπωση ότι άρχισε να κολλάει ή ένδειξη της κατανάλωσης στα λτ/100χλμ, όχι η μπλε μπάρα, αλλά η μέση κατανάλωση που δείχνει με τους αριθμούς. Το πρωί στον Κηφισό μέχρι Ν.Φιλαδέλφεια που βγήκα ήταν στα 6,5λτ/100χλμ. Κάποια στιγμή σε κάποιο φανάρι περιμένω λίγο, το σβήνω, και ξαναβάζω μπροστά. Ωπ άλλαξε η ένδειξη, έπεσε πιο χαμηλά. Τώρα πάλι από Κηφισό χαλαρά, το ίδιο στα 6,5λτ/100χλμ, που ώς συνήθως, πάντα με το ίδιο στυλ οδήγησης, και παρόμοια χλμ, ίδια απόσταση πέφτει κάτω από τα 6λτ/100 χλμ (4,7-5,3). Μηδενισμός αυτήν την φορά, ωπ, 5,7λτ/100χλμ, και μετά πήρε τον ανήφορο, έφτασε στα 10,1, αν και δεν ήμουν πλέον σε ανοικτό δρόμο αλλά ούτε σε πυκνή κίνηση. Φτάνοντας σπίτι, σβήνοντας τον κινητήρα, ή ένδειξη μέσου όρου κατανάλωσης στα 6.1 λτ/100χλμ.... Τώρα τι να πω, ένα ακόμη θεματάκι;;;; Την επόμενη φορά μάλλον θα μηδενίσω και τους δύο μετρητές κατανάλωσης μήπως παρατηρήσω καμιά διαφορά... Υπό παρακολούθηση το θέμα....