ΤΕΛΗ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤ/ΤΟΥ - ΟΙΚΟΝ. ΝΕΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι απόψεις των μελών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του QGC & δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτό.

Συντονιστής: Moderators

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό Stephanos την Σάβ Μάιος 09, 2015 11:58 am

Σωστό αυτό που λες αλλα δυστυχώς πολλοί πήραν πετρέλαιο μονο με τη λογική του φθηνότερου καυσίμου.
Πάντα το πετρέλαιο θα εχει χαμηλότερη κατανάλωση και πάντα θα εχει μεγαλύτερη ροπή σε περιορισμένο βέβαια εύρος στροφών, επαρκές ομως για την άνετη προσπέραση χωρις κατεβάσματα.
Stephanos
 

Δημοσίευσηαπό cosneo την Σάβ Μάιος 09, 2015 11:59 am

Μονόδρομος τότε το πετρελαιοκίνητο.
Αποδεδειγμένη δε και η μηχανική αντοχή τους.
Το κράτος όμως δεν κατανοεί χρηστικότητα. Ενα πορτοφόλι είμαστε όλοι ...

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Πολλά Micra και ... μια C+C έκπληξη!!!
Άβαταρ μέλους
cosneo
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 1293
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 09, 2010 7:46 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κυβικά:1400
Χρώμα:C30 Cafe Latte
Κάτοχος_Απο: 0- 2-2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό AGGELOSPRO την Δευτ Μάιος 11, 2015 12:13 pm

ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ



Πετρελαίου 1,5 και βενζίνης 1,2..??

1,2

115PS στις 4.500rpm
190Nm στις 2000rpm
Απόβαρο μέγιστο 1434Κg
0-100Κm/h 10,9sec
Τελική 185Km/h
Kατανάλωση εκτός πόλης 4,9l/100Km


1,5
110PS στις
260Νm στις 1750-2500rpm
Aπόβαρο μέγιστο 1481Kg
0-100Km/h 11,9sec
Τελική 182Km/h
Κατανάλωση εκτός πόλης 3,6l/100Km.


Αυτά σύμφωνα με τη Νισσάν,και η διαφορά τους 2600 περίπου ανά έκδοση..!!
Η διαφορά κατανάλωσης περίπου στο 1,5 λίτρα,και η διαφορά πετρελαίου βενζίνης 0,30 λεπτά το λίτρο.
Η διαφορά ασφάλισης περίπου 100 ευρώ το χρόνο φθηνότερη στο 1,2, και η διαφορά τελών 142 ευρώ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,
διότι ακούγονται πλέον διάφορα και δεν είναι η πρώτη φορά που βάζουν χέρι στο αυτοκίνητο,όλοι τρίλιτρα και μετά s**..!!
Εδώ έχουμε κέρδος 40 ευρώ το χρόνο,αλλά λάδια..??Μήπως χρειάζεται περισσότερη προσοχή στο πετρέλαιο..??
Στα 1000χλμ. έχουμε 3,6Χ10=36l κατανάλωση το πετρέλαιο,επί 1,2 το λίτρο= 43,2 ευρώ
Επίσης στα 1000 του βενζινοκίνητου έχουμε 4,9Χ10=49l κατανάλωση,επί 1,5=73,5 ευρώ.
Άρα η διαφορά τους είναι 30,3 ευρώ ανά 1000χλμ. σε ότι αφορά την χρήση τους έξω από την πόλη και λογαριάζω έτσι διότι
κανένας δεν αγοράζει πετρέλαιο κασκάι για την πόλη,εκτός από εξαιρέσεις..!!
Στά 30,3 ευρώ λοιπόν η διαφορά τους ανά 1000χλμ ταξιδιού..!!
Πολλαπλασιάστε με τα χλμ που κάνετε περίπου και σκεφτείτε τι σας συμφέρει.
Δεν ασχολούμαι με τις πιθανές περιπέτειες του βιοντήζελ διότι εκεί ο προυπολογισμός πάει περίπατο..!!!!!!!!
Στίς 10000χλμ έχουμε μια διαφορά 303 ευρώ.
Στις 15000χλμ έχουμε διαφορά 454 ευρώ και
στις 20000χλμ. έχουμε διαφορά 606 ευρώ.
Δεδομένου λοιπόν ότι η διαφορά τιμής είναι στα 2560 ακριβώς των δύο,μια διαίρεση απομυθοποιεί το πράμμα.
2560 διά 303=8,44 χρόνια για να γίνει η απόσβεση..!!
2560 διά 454=5,63 χρόνια για να γίνει απόσβεση αν κάποιος κάνει 15000χλμ το χρόνο..!! και
2560 διά 606=4,22 χρόνια απαιτούνται για να αποσβέσει κάποιος τα λεφτάκια του που έχωσε ΜΠΡΑΦ για την αγορά..!!
Όπως καταλαβαίνετε όταν μιλάμε για πετρέλειο μιλάμε ΠΑΝΤΑ για έξω από την πόλη για να γράφουμε χλμ. ,για να μην καταπονούμε το μοτέρ κ.λ.π.
και για να λέμε μας συμφέρει θέλουμε το λιγότερο 20000χλμ το χρόνο,και πάλι με τη μία θα τα δώσουμε..!!
Για πιο κάτω δεν νομίζω ότι αξίζει,και όλα αυτά φυσικά για το 1,5 μοτέρ,αν πάμε στο 1,6 και προσθέσουμε αλλες 2500 ευρώ που είναι η διαφορά επιπλέον,τότε .....ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ..!!
Και την διαφορά από το κέρδος των 40 ευρώ που προκύπτει από την ασφάλεια ενός 1200 και ενός 1500 κυβικών αυτοκινήτου να προσθέσετε που εγώ θεωρώ ότι το πετρέλαιο χρειάζεται πιο συχνές αλλαγές λαδιών,και πάλι τα νούμερα μειώνονται κατά λίγο,το 8,44 για παράδειγμα γίνεται 7,46 χρόνια..!!, και το 5,63 γίνεται 5,18 για τα 15000χλμ που θα κάνει κάποιος το χρόνο..!!
Επίσης κανένα μοτέρ πετρελαίου δεν δούλεψε ακόμα ποιο ποιοτικά και αθόρυβα από κάποιο βενζίνης..!!
Οι τιμές των σέρβις είναι 134 ευρώ για 1,2 και 137 για 1,5 ίδιες,αλλά μια αλλαγή λαδιών στο πετρέλαιο..??
Το ότι στη χώρα μας για 6500000 Έλληνες δόθηκε το δικαίωμα της χρήσης πετρελαίου μόλις το 2012 δεν αντέχει σχόλιο,όταν η Ευρώπη πλέον ψάχνει τρόπους να καταργήσει το ΚΑΚΟ καύσιμο το 2015..!!Αμερική και Ιαπωνία είναι πολύ μπροστά.
Μόνο στη Βόλβο είδα τιμές ίδιες πετρέλαιο και βενζίνη,όλοι οι άλλοι μάλλον ψάχνουν χρήμα από τα όψιμα μέτρα..!!
Αν το έγραψα σε λάθος μέρος,ας μεταφερθεί όπου πρέπει ,τα ξαναγράψαμε βέβαια.
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ..!!
AGGELOSPRO
Q.G.C. Maniac
Q.G.C. Maniac
 
Δημοσιεύσεις: 394
Εγγραφή: Τρί Οκτ 28, 2014 3:27 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+QASHQAI TECHNA
Κυβικά:1200
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:10 Σεπ 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό stelios82 την Δευτ Μάιος 11, 2015 12:37 pm

Aγγελε, δεν διαφωνω πολυ σε αυτα που εγραψες.
Διαφωνω λιγακι στο μαγειρεμα των αποτελεσματων, αφου πρωτον εβαλες μονο την καταναλωση εκτος πολης, και δευτερον πηρες υποψιν μονο τα θεωρητικα νουμερα, και οχι τα πραγματικα.
Και τι εννοω με αυτο, για την ιδια διαδρομη με ιδιες συνθηκες (τραγικης) κινησης στην πολη, με ενα mazda 2, 1.3 βενζινη ειχα καταναλωση σχεδον 9λτ/χμ, ενω με το QQ, που ειναι μισο τονο βαρυτερο, ειχα 7. Το 7 ηταν και παλι πιο κοντα στις εργοστασιακες, παρα το αυτο που εδινε η mazda.

Οπως και να εχει, το πετρελαιο μπηκε στην ζωη μας απο αναγκη, κι οχι απο οδηγικη ευχαριστηση. Το οφελος σε καυσιμο,που θα εχει καποιος που θα κρατησει το αυτοκινητο πανω απο 10 χρονια ειναι αρκετα μεγαλο. Εγω παλιοτερα ζυγιζα παρα πολυ τις μακρινες μου βολτες, εχοντας πετυχει εποχες, που παραλιγο να φτασει το λιτρο τα 2 ευρω. Τωρα πρακτικα και ψυχολογικα το βλεπω πιο χαλαρα.
Οσον αφορα την φορολογηση, αν το κρατος κλασσικα μυριστηκε ψωμι, προφανως και θα βαλει φορους, γιατι κλασσικα ο σχεδιασμος που γινεται και γινοταν παντα ηταν πολυ κοντοφθαλμος και εισπρακτικος, και οχι κοινωνικα και περιβαλλοντολογικα ωφελιμος.
stelios82
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2014 4:38 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+ENERGY
Κυβικά:1500
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:15 Ιουν 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό alexadrinos την Δευτ Μάιος 11, 2015 1:59 pm

O συλλογισμός του συνονόματου είναι σωστός.Γι αυτό και ο καλός πωλητής όταν του λες για diesel σε ρωτά πόσα χλμ κάνεις.
Αν θέλουμε να το οριοθετήσουμε νομίζω ότι τα 20000+ χλμ είναι ένα πολύ σοβαρό κίνητρο για να αγοράσει κάποιος ένα diesel.
Στα λίγα χλμ η απόσβεση έρχεται πολύ αργά ίσως και ποτέ για κάποιους.
Πέρα από αυτό για την φημολογούμενη φορολόγηση των diesel θα πω ότι όπως θεωρούσα άδικο το να πληρώνω 1500 ευρώ στο κράτος για ένα αυτοκίνητο επειδή ήταν 2.400 κυβικά έτσι θεωρώ και άδικο το να μην πληρώνουν και τα diesel κάποια τέλη.
Προσωπικά πιστεύω ότι τέλη πρέπει να πληρώνουν όλα τα αυτοκίνητα και από κει και πέρα αν πρέπει να φορολογήσεις κάτι φορολόγησε την αξία του αυτοκινήτου και όχι τα κυβικά η το diesel.
Φιλικά Άγγελος
Άβαταρ μέλους
alexadrinos
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 1328
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 02, 2009 9:29 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω
Μοντέλο:DIESEL
Κυβικά:1461
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:24 Δεκ 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό P.Toutos την Δευτ Μάιος 11, 2015 2:44 pm

stelios82 έγραψε:Οπως και να εχει, το πετρελαιο μπηκε στην ζωη μας απο αναγκη, κι οχι απο οδηγικη ευχαριστηση. Το οφελος σε καυσιμο,που θα εχει καποιος που θα κρατησει το αυτοκινητο πανω απο 10 χρονια ειναι αρκετα μεγαλο. Εγω παλιοτερα ζυγιζα παρα πολυ τις μακρινες μου βολτες, εχοντας πετυχει εποχες, που παραλιγο να φτασει το λιτρο τα 2 ευρω. Τωρα πρακτικα και ψυχολογικα το βλεπω πιο χαλαρα...
To diesel το επέτρεψαν στα αστικά κέντρα γιατί, μέσα στην κρίση, έχει νεκρώσει η αγορά αυτοκινήτου και είχαν μειωθεί πολύ οι πωλήσεις της βενζίνης με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει έσοδα. Φυσικά και δεν τους έπιασε ξαφνικά ο πόνος για το πορτοφόλι του Στέλιου και του κάθε "Στέλιου" που σίγουρα ωφελείται οικονομικά από το diesel, ειδικά αν κάνει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, βάσει πάντα των σημερινών δεδομένων...
alexadrinos έγραψε:...αν πρέπει να φορολογήσεις κάτι φορολόγησε την αξία του αυτοκινήτου και όχι τα κυβικά η το diesel.
:thumbup:
When the power of love overpowers the love of power, the world will know peace...
Jimi Hendrix
Άβαταρ μέλους
P.Toutos
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
 
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Τετ Ιουν 02, 2010 1:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Ν.Κόσμος
Μοντέλο:QQ F/L Acenta S
Κυβικά:1600
Χρώμα:Titanium Grey
Κάτοχος_Απο:25 Ιουν 2011

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό stelios82 την Δευτ Μάιος 11, 2015 4:24 pm

P.Toutos έγραψε:To diesel το επέτρεψαν στα αστικά κέντρα γιατί, μέσα στην κρίση, έχει νεκρώσει η αγορά αυτοκινήτου και είχαν μειωθεί πολύ οι πωλήσεις της βενζίνης με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει έσοδα.

Συν το γεγονος της αποσυρσης, που πηρε μαλιστα επεκταση και για φετος
stelios82
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2014 4:38 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+ENERGY
Κυβικά:1500
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:15 Ιουν 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό Thessalos την Δευτ Μάιος 11, 2015 8:33 pm

AGGELOSPRO έγραψε:

Αυτά σύμφωνα με τη Νισσάν,και η διαφορά τους 2600 περίπου ανά έκδοση..!!
Η διαφορά κατανάλωσης περίπου στο 1,5 λίτρα,και η διαφορά πετρελαίου βενζίνης 0,30 λεπτά το λίτρο.
Η διαφορά ασφάλισης περίπου 100 ευρώ το χρόνο φθηνότερη στο 1,2, και η διαφορά τελών 142 ευρώ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,
διότι ακούγονται πλέον διάφορα και δεν είναι η πρώτη φορά που βάζουν χέρι στο αυτοκίνητο,όλοι τρίλιτρα και μετά s**..!!
Εδώ έχουμε κέρδος 40 ευρώ το χρόνο,αλλά λάδια..??Μήπως χρειάζεται περισσότερη προσοχή στο πετρέλαιο..??
Στα 1000χλμ. έχουμε 3,6Χ10=36l κατανάλωση το πετρέλαιο,επί 1,2 το λίτρο= 43,2 ευρώ
Επίσης στα 1000 του βενζινοκίνητου έχουμε 4,9Χ10=49l κατανάλωση,επί 1,5=73,5 ευρώ.
Άρα η διαφορά τους είναι 30,3 ευρώ ανά 1000χλμ. σε ότι αφορά την χρήση τους έξω από την πόλη και λογαριάζω έτσι διότι
κανένας δεν αγοράζει πετρέλαιο κασκάι για την πόλη,εκτός από εξαιρέσεις..!!
Στά 30,3 ευρώ λοιπόν η διαφορά τους ανά 1000χλμ ταξιδιού..!!
Πολλαπλασιάστε με τα χλμ που κάνετε περίπου και σκεφτείτε τι σας συμφέρει.
Δεν ασχολούμαι με τις πιθανές περιπέτειες του βιοντήζελ διότι εκεί ο προυπολογισμός πάει περίπατο..!!!!!!!!
Στίς 10000χλμ έχουμε μια διαφορά 303 ευρώ.
Στις 15000χλμ έχουμε διαφορά 454 ευρώ και
στις 20000χλμ. έχουμε διαφορά 606 ευρώ.
Δεδομένου λοιπόν ότι η διαφορά τιμής είναι στα 2560 ακριβώς των δύο,μια διαίρεση απομυθοποιεί το πράμμα.
2560 διά 303=8,44 χρόνια για να γίνει η απόσβεση..!!
2560 διά 454=5,63 χρόνια για να γίνει απόσβεση αν κάποιος κάνει 15000χλμ το χρόνο..!! και
2560 διά 606=4,22 χρόνια απαιτούνται για να αποσβέσει κάποιος τα λεφτάκια του που έχωσε ΜΠΡΑΦ για την αγορά..!!
Όπως καταλαβαίνετε όταν μιλάμε για πετρέλειο μιλάμε ΠΑΝΤΑ για έξω από την πόλη για να γράφουμε χλμ. ,για να μην καταπονούμε το μοτέρ κ.λ.π.



φίλε επειδη ξεκιναω απο κεντρική Ελλάδα (στις άδειές μου) και παω προς βορεια Ελλάδα, κανω 1000 με 1200χμ στο ταξιδι. Το 30αρι που λες άνετα για μενα γινεται 40αρι το οποίο μου χρειάζεται,είτε γιατί μπορεί να ξεμείνω στο τελος του μήνα, είτε γιατι θελω να το βάλω στην άκρη! Επειδή κάνω 20000χμ το χρονο, θα αποσβεσω όπως λες σε 4,22 χρονια, χρονικο διαστημα μικρο για μένα αφου θα το κρατήσω καμιά 15αρια χρόνια!!!
Διαφωνω οριζοντίως και καθέτως, ως προς το δίλλημα: κασκάη 1.5 diesel vs 1.2 petrol. Είναι λάθος να δωσω 18-19000 για καινουριο βενζινοκίνητο νισσαν, τη στιγμη που ο τόπος βρωμάει απο μτχ βενζινης 1600cc ή 1400cc με 9000euro σε άριστη κατάσταση! Άρα η θα παω να παρω κανα mazda6 με 10000 τελευταιο μοντελο η κανα 1400 πασατ ή θα παω στο κασκαη diesel 1.5cc. Εκτος αν κάποιος ειναι τοσο ερωτευμενος με το νισσαν ...
Άβαταρ μέλους
Thessalos
Q.C.Club member
Q.C.Club member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Παρ Δεκ 19, 2014 7:48 pm
Τοποθεσία: Θήβα
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+QASHQAI ACENTA
Κυβικά:1500
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:27 Νοέμ 2015

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό Stephanos την Δευτ Μάιος 11, 2015 8:44 pm

alexadrinos έγραψε:αν πρέπει να φορολογήσεις κάτι φορολόγησε την αξία του αυτοκινήτου και όχι τα κυβικά η το diesel.

Ποια αξία; Την κτήσης που εν μέρει λόγω φορου πολυτελείας, ΦΠΑ και τεκμηρίων φορολογείται; ή την αξία κάθε έτος μετά την αγορά; Και ποια είναι αυτή; πόσο χάνει την απομένη της αγοράς του ένα αμάξι; πόση χρήση κάνει ο καθένας μας;
Μιας και μιλάμε για τέλη κυκλοφορίας ήτοι για ένα ανταποδοτκό ποσό που θα έπρεπε κατά νόμο να πηγαίνει στις Περιφέρειες για τη συντήρηση των δρόμων, το σωστό θα ήταν να επιβαρυνόταν η χρήση μέσω του καυσίμου. Οσο περισσότερο χρησιμοποιεις το δίκτυο τόσο θα έπρεπε να πληρώνεις...
Stephanos
 

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό p-george την Δευτ Μάιος 11, 2015 8:59 pm

Thessalos έγραψε:φίλε επειδη ξεκιναω απο κεντρική Ελλάδα (στις άδειές μου) και παω προς βορεια Ελλάδα, κανω 1000 με 1200χμ στο ταξιδι. Το 30αρι που λες άνετα για μενα γινεται 40αρι το οποίο μου χρειάζεται,είτε γιατί μπορεί να ξεμείνω στο τελος του μήνα, είτε γιατι θελω να το βάλω στην άκρη! Επειδή κάνω 20000χμ το χρονο, θα αποσβεσω όπως λες σε 4,22 χρονια, χρονικο διαστημα μικρο για μένα αφου θα το κρατήσω καμιά 15αρια χρόνια!!!
Διαφωνω οριζοντίως και καθέτως, ως προς το δίλλημα: κασκάη 1.5 diesel vs 1.2 petrol. Είναι λάθος να δωσω 18-19000 για καινουριο βενζινοκίνητο νισσαν, τη στιγμη που ο τόπος βρωμάει απο μτχ βενζινης 1600cc ή 1400cc με 9000euro σε άριστη κατάσταση! Άρα η θα παω να παρω κανα mazda6 με 10000 τελευταιο μοντελο η κανα 1400 πασατ ή θα παω στο κασκαη diesel 1.5cc. Εκτος αν κάποιος ειναι τοσο ερωτευμενος με το νισσαν ...

Το passat να παρεις,
απλα θα αργησεις λιγο να κανεις αποσβεση, για τα 15 χρονια που θελεις να το κρατησεις ισως δεν το καταφερεις γιατι μπορει συντομοτερα να το εχεις καψει.

Φιλικα στα λεω, με λιγη διαθεση για χιουμορ.
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
p-george
MODERATOR
MODERATOR
 
Δημοσιεύσεις: 2518
Εγγραφή: Τρί Ιαν 29, 2008 10:55 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Χαλάνδρι
Μοντέλο:QQ Acenta/Techna S PACK
Κυβικά:1600
Χρώμα:KY0 Silver
Κάτοχος_Απο:27 Ιουν 2008

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό lleonidas την Δευτ Μάιος 11, 2015 9:09 pm

Με τα σημερινά δεδομένα(αύριο δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει με αυτά που ακούμε),συμφωνώ και εγώ ότι δεν τίθεται θέμα επιλογής πετρελαίου ή βενζίνης αν ο οδηγός έχει ως πρωταρχικό στόχο την οικονομία.Και αυτό ισχύει ακόμα και για λιγότερα από 15 ή 20.000 χλμ ετησίως.Δεν είναι μόνο το γεγονός της κατανάλωσης στην οποία ένα βενζινοκίνητο είναι σαφώς πιο κοστοβόρο και ακόμα πιο πολύ αν το πιέσεις(σε αντίθεση με το πετρελαιοκίνητο)αλλά είναι και κάτι ακόμα που δεν μετριέται και το ζω(όχι μόνο εγώ δυστυχώς!) πάρα πολύ συχνά εξαιτίας μιας λανθασμένης επιλογής αυτοκινήτου που έκανα πριν από μια δεκαετία:με ένα πετρελαιοκίνητο qq 1.5 dci για παράδειγμα,δε θα σκεφτόμουν να πάω μια μονοήμερη ένα Σάββατο ή να κάνω 50+50=100χλμ για ένα μπάνιο ένα μεσημέρι ή να κάνω κάποιες βόλτες το καλοκαίρι στο χωριό διότι ξέρω ότι θα ξοδέψω 5 με 6 μόλις λίτρα ανά 100χλμ,δηλαδή 6 με 7€/100 χλμ,ποσό πολύ λογικό για τα δικά μου δεδομένα,ιδίως αν η διαδρομή δεν έχει (υψηλού κόστους)διόδια.
Με το βενζινοκίνητο όμως της σαφώς υψηλότερης κατανάλωσης και φυσικά των 30 cents/litre παραπάνω,νιώθω ότι ''καίω''τα χρήματά μου και έτσι αποφεύγω να κάνω διαδρομές.Έτσι τουλάχιστον το σκέφτομαι εγώ,μιλώντας πάντα για δίλημμα αγοράς καινούριου κοντά στα 17-22 χιλιάρικα διότι αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένο τα δεδομένα αλλάζουν ελαφρώς.
lleonidas
Q.C.Club member
Q.C.Club member
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 01, 2014 11:16 pm
Κυβικά:0

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό Thessalos την Δευτ Μάιος 11, 2015 10:56 pm

Έτσι ειναι Λεωνιδας,
μ ενα qq diesel και στο περιπτερο, μ αυτο πεταγεσαι!!! μ ενα βενζινοκινητο επιλεγεις πιο καλά τις διαδρομές...
μην ξεχναμε και τους κατοχους σπορ γρηγορων αυτοκινητων ας πουμε της ταξεως των 200hp και ανω: όσοι τα κρατησαν, τα ''παντρεύτηκαν'' !! οι διαδρομές τους? για βολτα το ΠΣΚ και σε καμια μάζωξη...
Άβαταρ μέλους
Thessalos
Q.C.Club member
Q.C.Club member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Παρ Δεκ 19, 2014 7:48 pm
Τοποθεσία: Θήβα
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+QASHQAI ACENTA
Κυβικά:1500
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:27 Νοέμ 2015

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό lleonidas την Τρί Μάιος 12, 2015 12:09 am

Thessalos έγραψε:Έτσι ειναι Λεωνιδας,
μ ενα qq diesel και στο περιπτερο, μ αυτο πεταγεσαι!!! μ ενα βενζινοκινητο επιλεγεις πιο καλά τις διαδρομές...
μην ξεχναμε και τους κατοχους σπορ γρηγορων αυτοκινητων ας πουμε της ταξεως των 200hp και ανω: όσοι τα κρατησαν, τα ''παντρεύτηκαν'' !! οι διαδρομές τους? για βολτα το ΠΣΚ και σε καμια μάζωξη...

Άσ'τα...πικρή ιστορία,φίλε μου !
Μακάρι να παραμείνει ως έχει η αγορά και να μην πραγματοποιηθούν αυτές οι φήμες ώστε να αποκτήσω σύντομα ένα καλό πετρελαιοκίνητο με φυσιολογικές καταναλώσεις,μου έχει γίνει απωθημένο :p
Έχω φτάσει στο σημείο να έχω ως κριτήριο αγοράς,πέρα από όλα τα υπόλοιπα,την κλάση ρύπων,αν δηλαδή ένα αμάξι είναι euro 5 ή euro 6(το QQ είναι euro 5) και αν μολύνει με περισσότερα ή λιγότερα από 99g/km CO2!
lleonidas
Q.C.Club member
Q.C.Club member
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 01, 2014 11:16 pm
Κυβικά:0

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό AGGELOSPRO την Τρί Μάιος 12, 2015 6:01 am

stelios82 έγραψε:Aγγελε, δεν διαφωνω πολυ σε αυτα που εγραψες.
Διαφωνω λιγακι στο μαγειρεμα των αποτελεσματων, αφου πρωτον εβαλες μονο την καταναλωση εκτος πολης, και δευτερον πηρες υποψιν μονο τα θεωρητικα νουμερα, και οχι τα πραγματικα.
Και τι εννοω με αυτο, για την ιδια διαδρομη με ιδιες συνθηκες (τραγικης) κινησης στην πολη, με ενα mazda 2, 1.3 βενζινη ειχα καταναλωση σχεδον 9λτ/χμ, ενω με το QQ, που ειναι μισο τονο βαρυτερο, ειχα 7. Το 7 ηταν και παλι πιο κοντα στις εργοστασιακες, παρα το αυτο που εδινε η mazda.

Οπως και να εχει, το πετρελαιο μπηκε στην ζωη μας απο αναγκη, κι οχι απο οδηγικη ευχαριστηση. Το οφελος σε καυσιμο,που θα εχει καποιος που θα κρατησει το αυτοκινητο πανω απο 10 χρονια ειναι αρκετα μεγαλο. Εγω παλιοτερα ζυγιζα παρα πολυ τις μακρινες μου βολτες, εχοντας πετυχει εποχες, που παραλιγο να φτασει το λιτρο τα 2 ευρω. Τωρα πρακτικα και ψυχολογικα το βλεπω πιο χαλαρα.
Οσον αφορα την φορολογηση, αν το κρατος κλασσικα μυριστηκε ψωμι, προφανως και θα βαλει φορους, γιατι κλασσικα ο σχεδιασμος που γινεται και γινοταν παντα ηταν πολυ κοντοφθαλμος και εισπρακτικος, και οχι κοινωνικα και περιβαλλοντολογικα ωφελιμος.





ΣΤΕΛΙΟ


Σαν νούμερα όπως είπες δεν μπορούσα παρά να πάρω τα θεωρητικά που ανακοινώνει η Νισσάν,αλλά κι αν πηγαίναμε σε πραγματικές συνθήκες
που οδηγάει ο καθένας δεν θα μπορούσαμε να βρούμε άκρη πρώτον και δεύτερον η διαφορά πάλι στο 1,5 λίτρα δεν θα ήτανε..?? ΟΠΟΤΕ .??
Επίσης δεύτερον τό ότι αναφέρομαι στην κατανάλωση εκτός,πιστεύω ότι όποιος πήρε το κασκάι για να βολτάρει με πετρέλαιο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη μάλλον θα φτάσει να κάνει αυτά τα ευτράπελα που ακούμε για εξόδους στην Εθνική και ξεκαπνίσματα για το φίλτρο..!!Επίσης το κασκάι δεν είναι ένα αυτοκίνητο πόλης γιαυτό και έβαλα την κατανάλωση εκτός.Και με τη μεικτή όμως που υπολόγισα θέλεις πάνω από 15000χλμ.για να κάνεις απόσβεση σε 5-6 χρόνια.Νομίζω ότι αξίξει η αγορά πετρελαίου για κάποιον που πάει για ΔΕΚΑΕΤΙΑ,που κάνει πάνω από 20000χλμ. και μάλιστα έξω από την πόλη ή ζει στην επαρχία.Και εννοείται χωρίς καμμία γκέλλα με φίλτρα,μπεκ κ.λ.π...
Τέλος πάντων κουβέντα κάνουμε και ο καθένας γράφει την άποψη του.Όμως και όταν πήγαινα για αγορά το πρώτο που με ρωτούσαν ήταν το πόσα χλμ. κάνω το χρόνο,τυφλοσούρτης δηλαδή.Προσωπικά προτίμησα να μην πληρώσω με τη μία τη διαφορά αλλά και να μην έχω το άγχος μη μου κάτσει η στραβή με το βιοντήζελ που δεν αντέχεται οικονομικά.Τώρα για ποιότητα ταξιδιού..??Ε δε νομίζω ότι το ντήζελ θα φτάσει ποτέ τη βενζίνη σε ότι αφορά κραδασμούς,θόρυβο,κ.λ.π.Στα τραβήγματα και στο παίξιμο με το κιβώτιο ΝΑΙ εκεί υπερτερεί,αλλά για να δεις διαφορά καλή πρέπει να πας στον 1,6 με τα 130 άλογα που εκεί έχεις άλλα 2500 ευρώ επιπλέον..!!Όπότε ο καθένας ανάλογα με την τσέπη του και τα θέλω του αποφασίζει.Εγώ έγραψα τα υπέρ και τα κατά όσο πιο αντικειμενικά κατά τη γνώμη μου μπορούσα για να αποτρέψω κάποιους από την αγορά ντήζελ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΟΔΑ μια και είναι της εποχής φαινόμενο,όπως ανέφερε και κάποιος και για να δωθεί μια ώθηση στην πεθαμένη αγορά αυτοκινήτου,ένα κίνητρο,εφόσον δεν είναι συμφέρον.Όποιος τα βάλει κάτω και δει ότι τον συμφέρει άς προχωρήσει.Δεν είναι όμως Η ΛΥΣΗ η αγορά ντήζελ,εξάλλου βλέπουμε και τις κινήσεις των εταιρειών για μοτέρ μικρά και οικονομικά στη βενζίνη.Όταν έρχεται όλόκληρο θεριό Μοντέο με τον χιλιάρη της Φόρντ και μάλιστα τρικύλινδρο..??
Μέχρι και οι συντηρητικοί Ιάπωνες Τογιότα και Χόντα έβγαλαν καινούργια μοτέρ με λίγα κυβικά που έρχονται στα καινούργια Άουρις,Τζάζ κ.λ.π.
Γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ όποιος αγοράζει όχι ναι στη μόδα ,αλλά ναι στην τσέπη του και τις ανάγκες του.
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ..!!
AGGELOSPRO
Q.G.C. Maniac
Q.G.C. Maniac
 
Δημοσιεύσεις: 394
Εγγραφή: Τρί Οκτ 28, 2014 3:27 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+QASHQAI TECHNA
Κυβικά:1200
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:10 Σεπ 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό AGGELOSPRO την Τρί Μάιος 12, 2015 6:31 am

Thessalos έγραψε:
AGGELOSPRO έγραψε:

Αυτά σύμφωνα με τη Νισσάν,και η διαφορά τους 2600 περίπου ανά έκδοση..!!
Η διαφορά κατανάλωσης περίπου στο 1,5 λίτρα,και η διαφορά πετρελαίου βενζίνης 0,30 λεπτά το λίτρο.
Η διαφορά ασφάλισης περίπου 100 ευρώ το χρόνο φθηνότερη στο 1,2, και η διαφορά τελών 142 ευρώ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,
διότι ακούγονται πλέον διάφορα και δεν είναι η πρώτη φορά που βάζουν χέρι στο αυτοκίνητο,όλοι τρίλιτρα και μετά s**..!!
Εδώ έχουμε κέρδος 40 ευρώ το χρόνο,αλλά λάδια..??Μήπως χρειάζεται περισσότερη προσοχή στο πετρέλαιο..??
Στα 1000χλμ. έχουμε 3,6Χ10=36l κατανάλωση το πετρέλαιο,επί 1,2 το λίτρο= 43,2 ευρώ
Επίσης στα 1000 του βενζινοκίνητου έχουμε 4,9Χ10=49l κατανάλωση,επί 1,5=73,5 ευρώ.
Άρα η διαφορά τους είναι 30,3 ευρώ ανά 1000χλμ. σε ότι αφορά την χρήση τους έξω από την πόλη και λογαριάζω έτσι διότι
κανένας δεν αγοράζει πετρέλαιο κασκάι για την πόλη,εκτός από εξαιρέσεις..!!
Στά 30,3 ευρώ λοιπόν η διαφορά τους ανά 1000χλμ ταξιδιού..!!
Πολλαπλασιάστε με τα χλμ που κάνετε περίπου και σκεφτείτε τι σας συμφέρει.
Δεν ασχολούμαι με τις πιθανές περιπέτειες του βιοντήζελ διότι εκεί ο προυπολογισμός πάει περίπατο..!!!!!!!!
Στίς 10000χλμ έχουμε μια διαφορά 303 ευρώ.
Στις 15000χλμ έχουμε διαφορά 454 ευρώ και
στις 20000χλμ. έχουμε διαφορά 606 ευρώ.
Δεδομένου λοιπόν ότι η διαφορά τιμής είναι στα 2560 ακριβώς των δύο,μια διαίρεση απομυθοποιεί το πράμμα.
2560 διά 303=8,44 χρόνια για να γίνει η απόσβεση..!!
2560 διά 454=5,63 χρόνια για να γίνει απόσβεση αν κάποιος κάνει 15000χλμ το χρόνο..!! και
2560 διά 606=4,22 χρόνια απαιτούνται για να αποσβέσει κάποιος τα λεφτάκια του που έχωσε ΜΠΡΑΦ για την αγορά..!!
Όπως καταλαβαίνετε όταν μιλάμε για πετρέλειο μιλάμε ΠΑΝΤΑ για έξω από την πόλη για να γράφουμε χλμ. ,για να μην καταπονούμε το μοτέρ κ.λ.π.



φίλε επειδη ξεκιναω απο κεντρική Ελλάδα (στις άδειές μου) και παω προς βορεια Ελλάδα, κανω 1000 με 1200χμ στο ταξιδι. Το 30αρι που λες άνετα για μενα γινεται 40αρι το οποίο μου χρειάζεται,είτε γιατί μπορεί να ξεμείνω στο τελος του μήνα, είτε γιατι θελω να το βάλω στην άκρη! Επειδή κάνω 20000χμ το χρονο, θα αποσβεσω όπως λες σε 4,22 χρονια, χρονικο διαστημα μικρο για μένα αφου θα το κρατήσω καμιά 15αρια χρόνια!!!
Διαφωνω οριζοντίως και καθέτως, ως προς το δίλλημα: κασκάη 1.5 diesel vs 1.2 petrol. Είναι λάθος να δωσω 18-19000 για καινουριο βενζινοκίνητο νισσαν, τη στιγμη που ο τόπος βρωμάει απο μτχ βενζινης 1600cc ή 1400cc με 9000euro σε άριστη κατάσταση! Άρα η θα παω να παρω κανα mazda6 με 10000 τελευταιο μοντελο η κανα 1400 πασατ ή θα παω στο κασκαη diesel 1.5cc. Εκτος αν κάποιος ειναι τοσο ερωτευμενος με το νισσαν ...




ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ


Κατά την άποψη μου είναι μιά άλλη μερικές φορές πολύ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.Δε νομίζω ότι μπορούμε να συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα.
Αλλά επειδή μπήκα και εγώ σε αυτή τη διαδικασία θα σου γράψω τα κατά.ΔΥΣΤΥΧΩΣ από τα μεταχειρισμένα οικονομάνε πολύ περισσότερα οι έμποροι.
κι αυτό γιατί συνήθως πουλάνε όχι ότι νομίζει ο αγοραστής αλλά ότι θέλει να πιστεύει ότι παίρνει.Πιο κομψά δε γίνεται να το γράψω.Άπειρα αυτοκίνητα από λήζιγκ ,από ανθρώπους δηλαδή που απλά τα χρησιμοποιούσαν χωρίς να νοιάζονται αν θα αντέξουν πάνω από τα 4-5 χρόνια που τα είχαν διότι δεν τους ενδιαφέρει αν πάρει φωτιά μετά το πέρας της ενοικίασης.Πολλοί οδηγοί με ότι κακό συνεπάγεται.Επίσης αν βρεθεί κάποιο από ιδιώτη θά είναι σίγουρα από κάποιον παππού,κανένα γιατρό κ.λ.π.λες και το επάγγελμα έχει καμμία σχέση με το πως το οδηγούσε και θα έχει σίγουρα πολύ λίγα χλμ....ΕΥΚΑΙΡΙΑ,όλοι ψάχνουν το ΚΟΡΟΙΔΟ που θα αγοράσει την ευκαιρία..!!Ακόμα αυτά τα αυτοκίνητα 4-5 ετών δεν έχουν τα οικονομικά μοτέρ των σημερινών,έχουν πεντατάχυτα κιβώτια που βγάζουν θόρυβο,καίνε παραπάνω κ.λ.π.Το κασκάι για παράδειγμα που έκανα βόλτα με το μοτέρ 1600 κυβικά είναι η μέρα με τη νύχτα με το καινούργιο σε ότι αφορά ποιότητα κύλισης,θόρυβο,τράβηγμα,ανέσεις.Και αυτά που εύρισκα δεν μου άρεσαν και ποιοτικά με τα 9000 ευρώ που γράφεις.Αν έβλεπα κάποιο αξιόλογο πάντα παρεσμένης γενιάς ήταν στις 12-13000 ευρώ..!!Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογής να δώσεις τα 5000-6000 επιπλέον για να πας στο καινούργιο με όλα τα +,ή να ρισκάρεις να πάρεις το μεταχειρισμένο και να είσαι και με όλα τα μείον που ανέφερα.ΑΛΛΑ όταν μιλάμε για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ καλώς ή κακώς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με τα μεταχειρισμένα.Αγόρασα και εγώ μεταχειρισμένα κατά καιρούς,κάνεις τη δουλειά σου,βολεύεσαι αλλά όταν μπορείς οικονομικά η επιλογή για ΧΙΛΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Έκτός αν κάποιος ανήκει στην κατηγορία δήθεν και θέλει να φαίνεται μουράτος ,οπότε εφόσον δεν έχει τα 35000 για παράδειγμα να πάρει μία Μερσεντές C, του φτωχού που λένε κι οι Γερμανοί ,βάζει τα 15000 περίπου που απαιτούνται για μεταχειρισμένη 5-6 ετών και νοιώθει άρχοντας έστω κι αν δεν έχει να πληρώσει το νοίκι κάθε φορά που του πιάνουν τον κώ...., όταν πηγαίνει για σέρβις του χιλιάρικου..!!
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ..!!
AGGELOSPRO
Q.G.C. Maniac
Q.G.C. Maniac
 
Δημοσιεύσεις: 394
Εγγραφή: Τρί Οκτ 28, 2014 3:27 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+QASHQAI TECHNA
Κυβικά:1200
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:10 Σεπ 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό alexadrinos την Τρί Μάιος 12, 2015 8:30 am

Άγγελε συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που γράφεις απλά θέλω να κάνω μια παρατήρηση.Από τα γραφόμενα σου νομίζω ότι έχεις θεοποίηση τον 1600 κινητήρα και μάλλον έχεις αφήσει στο περιθώριο τον 1500 που έχει πολύ καλό value for money για αυτό άλλωστε πουλάει και περισσότερο από τον 1600 αλλά και τον 1,2 που έχει πολύ μικρή ζήτηση.
Φιλικά Άγγελος
Άβαταρ μέλους
alexadrinos
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 1328
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 02, 2009 9:29 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω
Μοντέλο:DIESEL
Κυβικά:1461
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:24 Δεκ 2014

Δημοσίευσηαπό Stephanos την Τρί Μάιος 12, 2015 8:45 am

Ναι βρε αγγελε. Μας στελνεις στο πυρ το εξώτερο εμας με τον 1,5. Αδικο μιας και είναι καλός κινητήρας με επαρκεστατη δύναμη. Τον εχεις δοκιμάσει η μιλάς μονο με τα νούμερα;
Stephanos
 

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό lleonidas την Τρί Μάιος 12, 2015 9:41 am

Ως ουδέτερος αλλά έχοντας οδηγήσει και τα δύο καινούρια πετρελαιοκίνητα QQ να πω και εγώ ότι η υπεροχή του 1.6 είναι κάτι παραπάνω από αισθητή...από τη στιγμή που το οδήγησα, δεν ξανασχολήθηκα με το 1.5.Πρέπει ωστόσο να αναφέρω ότι για εμένα ο κινητήρας παίζει τον πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου ενώ άλλοι αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για άλλες αρετές με δεδομένο ότι δεν πρόκειται για αυτοκίνητο επιδόσεων.
Πάντως το τράβηγμα από χαμηλά και το ξεπέταγμά του είναι σε πολύ καλά επίπεδα.Η ίδια η εταιρεία δίνει 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά στα 0-100 κ σημαντική διαφορά σε όλες τις ρεπριζ.Αυτό φυσικά δε μειώνει σε κάτι το 1.5 διότι οι κάτοχοί του προφανώς τα γνώριζαν όλα αυτά κ επέλεξαν να γλιτώσουν περίπου 2500-3000 χιλιάρικα, να μην πληρώνουν τέλη κ να έχουν καλύτερες καταναλώσεις! Άσε που σε ένα ταξίδι με σταθερά 130-140 οι οποιες διαφορές δε γίνονται τόσο αισθητές.
lleonidas
Q.C.Club member
Q.C.Club member
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 01, 2014 11:16 pm
Κυβικά:0

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό alexadrinos την Τρί Μάιος 12, 2015 10:10 am

Λεωνίδα μίλησα για value for money.Εννοείται ότι αν αφήσουμε απέξω τον οικονομικό παράγοντα σε όλες τις πτυχές του όλοι θα επέλεγαν τον 1600.
Άβαταρ μέλους
alexadrinos
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 1328
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 02, 2009 9:29 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω
Μοντέλο:DIESEL
Κυβικά:1461
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:24 Δεκ 2014

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ - ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό stelios82 την Τρί Μάιος 12, 2015 10:20 am

Και μαλιστα τον 1600αρη βενζινης με τα 163 αλογατα!
stelios82
Q.G.C. Legend
Q.G.C. Legend
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2014 4:38 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
Μοντέλο:NEW QASHQAI 2014+ENERGY
Κυβικά:1500
Χρώμα:326 White
Κάτοχος_Απο:15 Ιουν 2014

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Ο δικτυακός χώρος αυτός δεν αντιπροσωπεύει την Nissan Europe ή την Nissan-Νικ. Ι. Θεοχαράκης.
Τα λογότυπα (Nissan Qashqai, X-Trail, Juke) είναι ιδιοκτησία των παραπάνω.
Powered by phpBB ,© 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group,
web hosting by ibiscus ibiscus



Ελληνική μετάφραση από το phpbb3.grPortal XL 5.0 ~ Plain 0.2